جامع ترین راهکارهای فروش در ایران

معرفی ۱۴ روش برای فروش + نکاتی که هر فروشنده باید بداند و اجرا کند.

به همراه ۴ میلیون تومان هدیه آموزشی

برای هر کسب و کاری و هر مدیری که یک کسب و کار را اداره می کند، فروش و افزایش فروش همیشه مهم ترین دغدغه ی فکری است. در سال جدید، مشخص کردن برخی اهداف و آشنایی با راه های فروش بیشتر می تواند برای کسب و کار ها مفید باشد. فروش موفق در واقع یک نتیجه است نه یک هدف. همچنین افزایش فروش  در واقع تابعی است از انجام صحیح چندین کار. هر مدیری به دنبال راه های فروش بیشتر است، بنابراین آشنایی با راهکار های افزایش فروش جدید و تکنیک های فکر شده، می تواند به شما کمک کند تا سال ۲۰۲۲ برای کسب و کارتان پول ساز ترین سال باشد.

اگر شما هم جزو کسب و کارهایی هستید که مشکلات زیر را در واحد فروش خود دارید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید:
  1. اگر محصول خوبی دارید، اما مشتریان مناسبی برای آن پیدا نمی کنید،
  2. اگر محصولی را آنلاین می فروشید و راه های فروش آن را نمی دانید،
  3. اگر پخش کننده یا خرده فروش هستید و زیاد مشتری ندارید

روش اول: فروش در دیجی کالا

از ۳۰ میلیون مشتری دیجی کالا نمیشه گذشت

دیجی ­کالا یکی از بزرگترین مارکت پلیس‌های ایران است که با آمار فروش بالا موفقیت زیادی در زمینه فروش انواع کالا و محصولات کسب کرده است. در سال‌های اخیر استقبال مردم از خرید و فروش آنلاین رشد چشمگیری داشته و همین موضوع سبب شده تولید کنندگان، بازرگانی‌ها و فروشندگان به فکر استفاده از این بستر که هزینه چندانی نیز ندارد بیافتند.

مزایای فروش در دیجیکالا

شما برای فروش در دیجیکالا باید ابتدا به عنوان فروشنده در آن ثبت‌نام کنید و منتظر تایید مدارک و مستندات خود بمانید. معمولا کارشناسان دیجی‌کالا خیلی زود و در کمتر از ۲۴ ساعت مدارک و تقاضای شما را بررسی می‌کنند و نتیجه را به اطلاعتان می‌رسانند. این بررسی سریع خودش یکی از مزایای حضور در دیجیکالا است؛ زیرا نیاز نیست چند روز منتظر باشید تا بالاخره از وضعیت فروشگاه خود در دیجیکالا مطلع شوید. ثبت نام در دیجیکالا کاملا رایگان است.

مزیت دیگری که فروش در دیجیکالا دارد، کاربرانش است. روزانه حدود ۴ میلیون کاربر از دیجیکالا بازدید می‌کنند و تعداد بسیاری از آن‌ها، خرید می‌کنند یا محصولات متفاوت را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند تا در زمان درست، خرید خود را تکمیل کنند. در سال گذشته، دیجیکالا ۳۰ میلیون بازدیدکننده یکتا داشت که عددی جالب توجه است.

در حال حاضر حدود ۱۵۰ هزار فروشنده در دیجیکالا حضور دارند که ماهانه به طور میانگین، ۵۱ میلیون تومان از طریق این مارکت‌پلیس، فروش دارند. همین اعداد، پیشتازی دیجیکالا را در میان بازارگاه‌های تجارت الکترونیک در ایران نشان می‌دهد.

دیجیکالا هزینه‌ای برای عضویت فروشندگان دریافت نمی‌کند و شما به ازای فروش خود در این مارکت پلیس، حق کمیسیونی را به دیجیکالا پرداخت می‌کنید. اگر در اینستاگرام پیج فروشگاهی دارید و می‌خواهید کسب و کار خود را بهبود ببخشید بهتر است فروش در دیجیکالا را نیز در نظر داشته باشید. با این کار، تقریبا بدون صرف هزینه اولیه خاصی، پیشرفت چشمگیری را در فروش محصولاتتان شاهد خواهید بود.

معایب و مزایای همکاری با دیجی کالا

در این قسمت قصد داریم مزایا و معایبی را که فروشنده های دیجی کالا با آن مواجه میشوند را طی تحقیقاتی که با فروشندگان آن داشته ایم بیان کنیم.

مزایا :

  • عدم متحمل شدن هزینه های بازاریابی یا تبلیغات
  • عدم نیاز به مکاکله با مشتریان یا پشتیبانی آنها
  • فروش عالی به خصوص در محصولاتمنحصربفرد و تولیدی
  • ارائه آموزش های با کیفیت جهت فروش بیشتر شما از سوی دیجیکالا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه های راه اندازی سایت ، هاست ودامنه و …

معایب و مشکلات :

  • حاشیه سود بسیار پایین در بسیاری از محصولات
  • رقابت سنگین فروشنده ها در برخی از دسته بندی ها
  • پورسه پیچیده تحویل اجناس به انبار دیجی کالا
  • مرجوع بدون دلیل بسیار از اجناس
  • پرداخت بلند مدت درآمد کسب شده از محصولات
کارمزد فروش در دیجی کالا چقدر است؟

دیجی‌کالا کارمزد محصولاتی که در آن به فروش می‌رسند را با توجه به دسته‌بندی آن‌ها مشخص و دریافت می‌کند. کمترین میزان دریافت سود دیجیکالا از فروشندگان، مربوط به فروش خودرو است که ۰.۵ درصد است و بیشترین کارمزد دریافتی، مربوط به انواع مختلفی از محصولات با ۲۰ درصد کمیسیون در دیجیکالا است. 

برای مثال، کمیسیون فروش گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و دوربین‌های عکس یا فیلم‌برداری دو یا سه درصد – با توجه به برند محصول – است. فروشندگان مد و پوشاک که کسر بزرگی از فروشندگان اینستاگرامی کشور را تشکیل می‌دهند و به حضور در دیجیکالا فکر می‌کنند، حق کمیسیون متفاوتی را باید برای محصولات متفاوت خود پرداخت کنند. 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دیجی کالا اینجا را کلیک کنید، حتما قبل از ثبت نام قوانین و مقررات وب سایت دیجی کالا را مطالعه کنید.

روش دوم: فروش در باسلام

باسلام؛ بازار بی‌مرزی‌ست که تمامی افراد از سراسر ایران مشتری این بازار هستند. فروشندگان در سراسر ایران نیز می‌توانند بدون پرداخت هزینه، در باسلام غرفه ایجاد کرده و کسب‌و‌کار خود را رونق دهند.

یکی از مزیت‌های فروش در باسلام نسبت به فروش در سایت فروشگاه آنلاین، ارائه بستری ایده‌آل برای تجارت الکترونیک و فروش محصول است. تعداد غرفه‌ها و آمار بازدید باسلام، در کنار ساختاری که محصولات شما را به مشتریان معرفی می‌کند، سبب شده است که فروشندگان، فروش در این پلتفرم را در نظر بگیرند. ادعای باسلام این است که فروشندگان با فعالیت بسیار کمتر در محیط فارسی‌زبان باسلام که مشتریانی ایرانی دارد، می‌توانند به موفقیت بیشتری نسبت به فروش در اینستاگرام برسند. مخصوصا این که فروش در اینستاگرام نیازمند درگاه پرداخت و یا ارائه شماره کارت است که خود دردسرهای اداری دارد ولی باسلام با درگاه‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، این مشکل را برطرف کرده است.

کارمزد باسلام چند درصد است؟
کارمزد باسلام از هر تراکنش موفق حداکثر ۹ درصد تا سقف ۳۹ هزار تومان می‌باشد.
 
برای ارسال سفارش چه کاری باید انجام دهم؟
سفارش را تولید و بسته‌بندی کرده و از طریق پست ارسال کنید، و تمامی این مراحل را در پنل مدیریت غرفه اعلام کنید.
 
هزینه‌های ارسال سفارش با چه کسی است؟
مشتری هنگام خرید از غرفه هزینه ارسال را نیز پرداخت می‌کند، اما مدیریت آن با غرفه‌دار است که در هنگام تسویه عین این مبلغ به غرفه‌دار تعلق می‌گیرد.
 
تسویه حساب باسلام با غرفه‌دارها چگونه است؟
تسویه حساب دو شرط دارد: ۱- مراحل سفارش تا انتها توسط غرفه‌دار ثبت شده باشد – حتماً بارکد پستی برای سفارش درج شده باشد ۲- رضایت مشتری روی سفارش ثبت شده باشد در این صورت حداکثر ۵ روز کاری بعد از درخواست شما، باسلام با شما تسویه می‌کند.
 

مزایا فروش در باسلام

  • تعداد خریداران و فروشندگان باسلام
  • عدم نیاز به دریافت مجوز اینماد
  • ابزار حسابداری پیشرفته برای غرفه داران باسلام
  • بخش پشتیبانی باسلام
  • قابلیت چت با مشتریان
  • آموزش اصول تجارت الکترونیک
  • آموزش غرفه داری در باسلام
  • کاهش هزینه‌های ارسال کالا

معایب فروش در باسلام

  • تعدادی از دسته‌بندی‌ها در منوی اصلی نمایش داده نمی‌شوند
  • عدم وجود استاندارد قیمت‌گذاری

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در باسلام اینجا را کلیک کنید، حتما قبل از ثبت نام قوانین و مقررات وب سایت باسلام را مطالعه کنید.

روش سوم: فروش در دیجی استایل

همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است؛ از انواع لباس، کیف و کفش تا محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی و عینک آفتابی

دیجی‌استایل همان تجربه‌ی خوب خرید از دیجی‌کالا، این بار به‌صورت کاملا تخصصی در صنعت مد و پوشاک است که این امکان را به مشتری می‌دهد تا یک خرید جذاب را تجربه کرده و بدون آن‌که نیاز باشد برای خرید به کشوری دیگر سفر کند، کمدی از لباس‌های مدرن و متفاوت داشته باشد و سبک خاص و منحصر‌به‌فرد خود را بسازد.

فروش در دیجی استایل تنها برای تولید کننده و کسب و کارهایی است که برند ثبت شده دارند، برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه اینجا را کلیک کنید.

روش چهارم: فروش در کمدا

کمدا یه شبکه اجتماعی برای خرید و فروش‌ تعاملی با هم‌سلیقه‌هاست که یک میلیون خانم از کل ایران توش کمد دارن.

کمدا استارتارتاپی است برای فروش لباس‌های نو و دست دومِ در حد نو که در کمد ها در حال خاک خوردن هستند. این کسب و کار که به خوبی در حال پا گرفتن است دغدغه‌های مصرف‌گرایی را برطرف می‌کند و پوشاک مازاد نو و در حد نو را به چرخه مصرف بازمی‌گرداند. دسته‌بندی‌هایی که برای محصولات موجود در کمدا وجود دارند متشکل از شلوار و جوراب، کیف و کفش، اکسسوری و زیورآلات، کت و دامن، مانتو، دست‌سازها و لباس دخترانه است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه در کمدا اینجا را کلیک کنید.

روش پنجم: فروش در بایا

بایا شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات در سراسر کشور می‌باشد.

بایا شبکه هوشمند خرید و فروش کالا و خدمات در سراسر کشور می‌باشد. بایا در لغت به معنی ضروری؛ واجب؛ لازم؛ بایسته می‌باشد. بایا فضایی برای خرید و فروش و همچنین تعامل تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم ‌آورده و هدف آن، ایجاد محیطی مناسب برای دسترسی مصرف کنندگان به کالا و خدمات با کیفت با قیمت مناسب و به موقع؛ و برای تامین‌کنندگان کالا و خدمات توسعه بازار، تجاری‌سازی ایده‌ها، توسعه بازارهای محلی، صادرات کالا و خدمات به خارج از کشور با استفاده از ابزار نوین می باشد.

بایا زیرساخت لازم را برای تامین‌ کنندگان به منظور مبادله کالا و خدمات بین کسب و کارها (B2B) و فروش کالا و خدمات به مشتریان نهایی (B2C) را فراهم آورده است. برای این مهم طیف وسیعی از تامین کنندگان علاوه بر دسترسی به خریداران در بایا، نیازهای خود را از سایر تامین‌کنندگان تامین می‌کنند.

چه کالاهایی در بایا قابل فروش است؟

بایا این امکان را فراهم کرده است که فروشندگان بتوانند کالاهای مرتبط با حوزه‌های لوازم دیجیتال، مد و پوشاک، لوازم خانگی، مواد غذایی و خوراکی، آرایشی و بهداشتی، سلامت محور، فرهنگی و هنری، ورزشی و مسافرتی و تجهیزات وسایل نقلیه را در بایا عرضه کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه در بایا اینجا را کلیک کنید.

روش ششم: فروش در اسنپ شاپ

 اسنپ‌شاپ به‌عنوان سرویس جدید سوپر اپلیکیشن اسنپ، امکان خرید آنلاین از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌ها و برندهای محصولات دیجیتال, آرایشی‌ بهداشتی, فرهنگ‌وهنر و مدوپوشاک را در ایران فراهم می‌کند.

اسنپ شاپ بخش فروشگاهی اسنپ است که در آن تمام انواع محصولات و کالاهای مختلف به فروش می‌رسند. فروشندگان می‌توانند با ثبت نام در اسنپ شاپ و ثبت قرارداد با اسنپ، محصولات خود را در این پلتفرم ثبت و کار خود را آغاز کنند.

در حال حاضر تنها مراکز استان‌ها در برنامه فروشگاه‌های اسنپ شاپ پذیرفته می‌شوند. به همین دلیل اگر در شهرستان دیگری به جز مراکز استان‌ها فعالیت تجاری دارید، نمی‌توانید در اسنپ شاپ ثبت نام کنید. (بازم شهر خودتون رو چک کنید، ممکنه شهر های دیگه هم اضافه شده باشه)

چه محصولاتی را می‌توان در فروشگاه اسنپ فروخت؟

در حال حاضر امکان فروش محصولات در دسته‌بندی‌های آرایشی بهداشتی، فرهنگ و هنر، دیجیتال، مد و پوشاک و خانه و آشپزخانه فراهم شده است. تیم اسنپ‌شاپ قول داده است که در آینده دسته‌بندی‌های بیشتری را نیز به پلتفرم خود اضافه کند.

کارمزد اسنپ شاپ 

به طور کلی، کارمزد اسنپ شاپ برای فروشندگان مختلف، از ۲ درصد برای محصولات دیجیتال، تا ۱۵ درصد برای محصولات دسته مد و پوشاک متفاوت است. 

همچنین کرایه هر مرسوله‌ای که به رانندگان اسنپ تحویل می‌دهید، ۵ هزار تومن خواهد بود و باید این مبلغ را بپردازید. 

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه در اسنپ شاپ اینجا را کلیک کنید.

روش هفتم: فروش در بوتیک

با ثبت فروشگاه و درج محصولات از ظرفیت بازدید هزاران نفری روزانه بوتیک استفاده کنید

 

استارت آپ بوتیک یک جستجوگر هوشمند پوشاک و محصولات مرتبط است که کاربران از طریق آن به‌راحتی می‌توانند محصول مورد نظرشان را از میان هزاران محصول و صدها فروشگاه فیزیکی و مجازی بیابند و مستقیما با فروشنده تماس بگیرند. جستجو می‌تواند بر اساس موقعیت جغرافیایی، شاخه‌ی محصول، رنگ، قیمت و دیگر شاخصه‌ها انجام شود؛ از سوی دیگر صاحبین مشاغل در صنعت پوشاک می‌توانند به واسطه‌ی این جستجوگر به مشتریان بالقوه‌ی بیشتری دسترسی پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه در بویتک اینجا را کلیک کنید.

روش هشتم: فروش در پاساژ

پاساژ یک مرکز خرید و فروش آنلاین پوشاک و آرایشی است که خدمات خود را به صورت رایگان (بدون کارمزد) ارائه می نماید

در پاساژ قادر هستید محصولات متنوع خود را در فروشگاه شخصی تان ثبت کرده، قیمت آن ها را مشخص نمایید و توضیحات مرتبط به هر محصول را ارائه کنید. خریداران نیز در مقابل می توانند به محصولات شما امتیاز دهند، نقد و بررسی مختص به خود را برای آن ثبت کنند و در صورت نیاز با شما که فروشنده ی آن محصول هستید به صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایند.

در اپلیکیشن پاساژ با مراجعه به تب ویترین می توانید فروشگاه های مختلف را مشاهده کنید. در ادامه بخش حراجی، محصولات تخفیف دار را به صورت تصادفی نشان می دهد و محبوب ترین ها نیز شامل محصولاتی می شود که بیشترین بازدید و امتیاز را داشته اند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه خود در پاساژ اینجا را کلیک کنید.

روش نهم: فروش در اینستاگرام

اینستاگرام به‌عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران، بستر مناسبی برای فروش محصول و کالا است.

همه میدونیم اینستاگرام چی هست پس سرتون رو درد نمیارم و به موضوع اشتباهاتی که فروشندگان ایرانی در این شبکه اجتماعی دارند و اینکه چکار باید کرد تا فروشمون بیشتر شه رو اشاره میکنم

اشتباهاتی که فروشندگان ایرانی در اینستاگرام دارند:

اشتباه اول: بیو ضعیف و نامناسب

 از اولین قسمت‌ هایی که کاربران پس از مشاهده آن، تصمیم می ‌گیرند که صفحه شما را دنبال کنند یا خیر، بخش بیو صفحه است. 

طبق گفته محققان، کمتر از ۲ ثانیه طول می‌کشد تا مخاطب از اکانت شما تصویری در ذهنش شکل بگیرد. اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می‌کنید، واقعا مهم است که این برداشت اول خوب باشد.

اشتباه دوم:عدم استفاده از قالب و پالت رنگی

همانطور که ویترین یک مغازه اولین راه ارتباطی با مشتری است، ظاهر پست های اینستاگرامی یک پیج نیز همانند ویترین مغازه عمل می کند. هر چقدر ظاهر پست ها جذاب و گیرا تر باشد، کاربران بیشتری جذب پیج اینستاگرام شما می شوند. حتی اگر محتوای پیج اینستاگرامی شما غنی باشد اگر ظاهر خوبی نداشته باشد شما شانس جذب مشتری و کاربر را از دست خواهید داد. به همین داشتن یک قالب پست اینستاگرام باکیفیت برای پیج بسیار حیاتی است.

اشتباه سوم: قراردادن محتوای بی‌کیفیت

از اشتباهاتی که ۹۹/۹۹ درصد فروشندگان انجام میدهند این هست که بجای تولید محتوا فقط محصولات خود را معرفی میکنند، بجای اینکه فقط محصولات خود را پست کنید ۴ تا مطلب با کیفیت آموزشی انتشار دهید.

در دادگاه اینستاگرام بدترین جرم، محتواهای ضعیف و خسته کننده است. این بزرگترین اشتباه در اینستاگرام است که شما وقت خود را برای محتواهایی بگذارید که برای کاربران، جالب و مفید، نباشد. اگر می خواهید کاربران با برند شما تعامل داشته باشند، باید به آنها محتوای ارزشمندی بدهید تا با آن ارتباط برقرار کنند. کیفیت از کمیت اهمیت بیشتری دارد، پس اصراری به ارسال پست های بی محتوا و ضعیف نداشته باشید.

یکی از اشتباهات بسیار متداول و رایج دیگر در اینستاگرام، استفاده از عکس‌ های بی‌کیفیت و یا عکس های آماده است، حتما نیازی نیست  عکاسی حرفه ‌ای بلد باشید یا از دوربین حرفه ‌ای برای عکاسی استفاده کنید، فقط کافی است نهایت سلیقه را در عکاسی به خرج دهید و عکس‌ هایی که می ‌گیرید، نور و قاب بندی مناسبی داشته باشند.

اشتباه چهارم: تعامل نداشتن با کاربران

 از دیگر اشتباهات اینستاگرامی نادیده گرفتن کامنت‌ هایی است که برای پست‌های شما توسط دیگران گذاشته می‌ شوند. کامنت یکی از مهم ‌ترین روش‌ های تعامل با کاربران است. بنابراین اگر به‌ موقع به کامنت دنبال‌ کننده خود پاسخ ندهید درنظرش فردی بی ‌مسئولیت خواهید بود و این کار شما حتی ممکن است باعث از دست دادن فالوورتان شود.

اشتباه پنجم:توضیحات کوتاه و مختصر

توضیحات کوتاه یک خطی اصلا ایده خوبی نیست ، هزاران محصول در اینستاگرام وجود دارد رقبای زیادی وجود دارد! مگر اینکه واقعا یک فرد منحصر به فرد باشید ، به همین دلیل است که هنگام نوشتن توضیحات محصول باید کمی وقت بگذارید.

وقتی مشتری احتمالی به پست های محصول شما می رسد ، باید اطلاعات کاملی در مورد کالایی که در حال مشاهده است را بدست آورد .

اطلاعاتی که باید در کپشن برای محصولات خود بذارید:

  • جنس کالا
  • مدل کالا
  • کد کالا
  • اندازه های کالا
  • رنگبندی کالا
  • قیمت کالا
  • نحوه ثبت سفارش
اشتباه ششم:عدم درج قیمت محصول

احتمالا این سناریو برای بسیاری از شما پیش آمده: قصد خرید یک محصول را دارید و همان محصول را در یک صفحه اینستاگرامی می‌بینید. بعد کمی بیشتر درباره آن محصول در همان صفحه اطلاعات کسب می‌کنید و حالا در مرحله آخر لازم است قیمت آن را بدانید. اما خبری از قیمت نیست!

صاحب صفحه شما را مجبور می‌کند که حتما برای اطلاع از قیمت تک تک محصولات، به دایرکت مراجعه کنید. احتمالا در بسیاری از مواقع به طور کل از خرید خود منصرف می‌شوید.

اشتباه هفتم: انتشار خیلی کم یا خیلی زیاد پست در اینستاگرام

این یک اشتباه خیلی بدی است که شما هروقت حوصله و زمان داشتید یک پست منتشر کنید یا برعکس آنقدر پست منتشر کنید که حسابش از دستتان در برود. انتشار پست در اینستاگرام را معقول و درست با برنامه ‌ریزی اصولی جلو ببرید.

برای خودتان یک تقویم محتوایی درست کنید و برطبق تقویم پست‌ ها را در زمان مناسب منتشر نمایید.

تعداد زیاد یا خیلی کم پست در اینستاگرام کاربران و دنبال‌ کنندگان شما را ناامید خواهد کرد. چراکه انتشار تعداد زیادی پست باعث می‌ شود کاربر با اسکرول کردن صفحه و جست و جو بین هزاران پست، مدام پست‌ هایی از پیج شما ببیند. بنابراین در اولین اقدام شما را آنفالو می‌ کند.

بسته به موضوعی که پیج شما دارد، تعداد پست های شما برای انتشار در یک روز و هفته، مشخص می شود. به عنوان مثال یک پیج خبری بهتر است که ۱۰ تا از مهم ترین اخبار خود را در طول روز، منتشر کند. یا به عنوان مثال برای یک برند آرایشی، روزانه یک پست، کفایت می کند.

اشتباه هشتم:فالو آنفالو کردن صفحه مخاطبان

رفتارهای زیادی در اینستاگرام وجود دارد که اینستاگرام روی آن‌ها حساسیت زیادی دارد و انجامشان ممکن است به قیمت بسته شدن صفحه‌تان منجر شود. یکی از این رفتارهای متداول، فالو آنفالو کردن صفحات است. اگر این کار را به صورت مداوم تکرار کنید، ممکن است توسط الگوریتم اینستاگرام به عنوان یک ربات شناسایی شوید. ربات‌ها الگوریتم اینستاگرام را دچار مشکل می‌کنند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها ممنوع است.

اشتباه نهم:استفاده نکردن از استوری اینستاگرام

یکی از اشتباهات رایج در اینستاگرام، استفاده نکردن از قابلیت هایی است که فقط با استوری برآورده می شود. بازاریابان شما شاید برنامه های دیگری برای فروش و کسب درآمد شما داشته باشند، اما استوری ها، به قدری می تواند برای شما کاربردی باشد که هم بر روی ورودی وبسایت شما تاثیر می گذارد و هم بر روی تعداد بازدید از پروفایل.

آمار نشان داده است بازخورد و بازدید استوری های یک پیج، نسبت به پست ها، بسیار بیشتر بوده است.

اشتباه دهم: دنبال کردن همه افرادی که شما را دنبال می کنند

اگر شما یک پیج کاری یا بیزینسی دارید، لازم نیست هر شخصی که شما را فالو می کند شما هم متقابلا او را دنبال کنید. فقط پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را فالو کنید آن هم نه همه را. فالو کردن بیش از حد اکانت های مختلف اعتبار پیج شما را در نظر مخاطبان کم می کند.

این کار نه تنها به افزایش فالوور های شما کمک چندانی نمی کند بلکه شما را یک شخص حقه باز نشان می دهد. پس بهتر است از این کار صرف نظر کنید.

اشتباه یازدهم:استفاده غیرضروری و زیاد از هشتگ

یکی از اشتباهات رایج در اینستاگرام، استفاده بیش از حد از هشتگ هاست. هشتگ ها یکی رایج ترین و بهترین روش هاست که کاربرانی که صفحه شما را دنبال نمی کنند، بتوانند محتوای شما را بیابند. برای این کار شما باید به بهترین شکل از این هشتگ ها، استفاده کنید. برخی فکر می کنند که هر چه هشتگ هایشان بیشتر باشد، ورودی پیج و به اصطلاح آمار بازدید پیج، افزایش پیدا می کند.

اما گاهی اوقات کاربرانی که با هشتگ وارد پیج شما می شوند، اگر هشتگ با پست مرتبط نباشد، ممکن است  حتی شما را بلاک یا ریپورت کنند و این را نیز در نظر بگیرید که بالارفتن این آمار، می تواند باعث جریمه شدن از سمت اینستاگرام، شود.

اشتباه دوازدهم: عدم استفاده از شکلک (ایموجی)

موضوع مهم این است که برخی از هیچ‌گونه ایموجی، در محتوا و کپشن خود استفاده نمی‌کنند. امکان دارد توضیحات خوبی را برای محتوای خود نوشته باشند، اما هیچ‌گونه شکلکی قرار نداده باشند. توضیحات بدون ایموجی، خشک به نظر می‌رسد و افراد کمتری تمایل دارند، توضیحات را بخوانند. پس هیچ‌وقت این اشتباه را مرتکب نشوید و حتماً تعدادی ایموجی متناسب با محتوای خود، قرار دهید تا محتوا برای کاربران جذاب‌تر به نظر برسد.

اشتباه سیزدهم: فالورهای فیک زیادی خریداری کرده‌اید!

 تصور کنید پست‌های یک پیج که ۵۰k  فالور دارد فقط ۱۰۰ لایک گرفته است! اینجا کاملا مشخص است که فالورهای پیج، خریداری شده هستند و این موضوع روی نام تجاری برند اثر نامطلوب دارد.

توصیه ما اینه که از فالوور فیک استفاده نکنید، اگرهم استفاده کردین تا موقعی که پیج تون رشد کنه برا هر پستی که منتشر میکنید لایک و کامنت فیک خریداری کنید تا حداقل اعتبار پیج تون زیر سوال نره

برای خرید  کامنت با متن دلخوه به سایت کافه فالوور مراجعه کنید، هر ۵۰ کامنت ۱۶۰۰ تومان (فوق مفت)

اشتباه چهاردهم: عدم دریافت مجوزها و نمادها

 شما خودتان را جای مشتری‌ها بگذارید! آیا از هر جایی خرید می‌کنید؟ چه تضمینی برای آنها وجود دارد که مورد سوءاستفاده قرار نگیرند؟ چه تضمینی برای حفظ حقوق خریداران و امکان شکایت آنها در صورت بروز مشکل وجود دارد؟ این مسئله در کسب و کارهای فروشگاهی اهمیت بسیار زیادی دارد. فروشگاههای اینترنتی در هر زمینه‌ای باید هرچه سریع تر نسبت به اخذ مجوز ها و نمای لازم اقدام کنند.

تحقیقات انجام شده بر روی اعتمادسازی میان کاربران و فروشگاههای آنلاین نشان داده است که تایید ارگان یا نفر سوم بر روی میزان اعتماد سازی کاربران تاثیر بسیار زیادی دارد. از آنجایی که اعتماد، جرقه‌ی شکل‌گیری خرید مشتریان است، داشتن مجوزهای لازم برای هر کسب و کاری (بویژه فروشگاهی) واجب و ضروری است.

اخذ اینماد و یا پی نماد بیشترین تاثیر بر روی اعتمادسازی میان کاربران و فروشندگان آنلاین را دارد. کاربر زودتر به سایت شما اعتماد می‌کند و مطمئن می‌شود که با یک فرد حقیقی در ارتباط است.

تفاوت پی نماد و ای نماد:
اینماد:

اینماد (یا همان E-Namad) یک لوگوی نمادی است که برای تایید صلاحیت و هویت وب سایت های فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود. در حقیقت نماد اعتماد الکترونیکی باعث می‌شود که خریداران سایت شما بتوانند به شما اعتماد کنند. این لوگو  منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت و معدن) صادر می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت وب سایت فروشگاه خود در اینماد اینجا را کلیک کنید.

پی نماد | ضمانت خرید از ایسنتاگرام:

پی نماد پلتفرم واسطه‌ای خرید و فروش است که در زمینه مدیریت داد و ستد و استراتژی‌های راهبردی تجارت الکترونیک، فعالیت دارد. یکی از وظایف این استارتاپ، ایجاد امنیت و اطمینان در فرایند پرداخت است؛ دیگر وظیفه این استارتاپ، پیگیری ارسال کالا و رضایت مشتری است.

پی نماد در تلاش است تا با ایجاد یک روش امن و راحت برای خریدار و فروشنده‌، نقش میانجی را در این معاملات ایفا کند، در واقع پی نماد امنیت انجام یک معامله را تضمین و از کلاهبرداری‌ها جلوگیری می‌کند. 

چرا باید خریدهای خود را از طریق پی نماد انجام دهم؟

در خریدهایی که طرفین یکدیگر را به خوبی نمی شناسند یا معامله بین دو شهر انجام می شود، نگرانی هایی در خصوص از دست رفتن پول، کالا و یا خدمت ارائه شده وجود دارد که پی نماد این مشکل را به آسانی برای طرفین معامله حل کرده است.

پی نماد چگونه از موارد مرتبط با کلاهبرداری جلوگیری می نماید؟

زمانی که خریدار مبلغ تراکنش را واریز می نماید، فروشنده از این موضوع اطلاع یافته و نسبت به ارسال کالا به خریدار اقدام می نماید؛ در صورتی که کالا تقلبی و یا کلاهبرداری باشد مبلغ به فروشنده پرداخت نمی گردد و در نهایتاً به خریدار عودت میشود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه خود در پی نماد اینجا را کلیک کنید.

 فروشگاه هایی که سایت دارند باید ای نماد را دریافت کنند، اگر هم فعالیت تون فقط در اینستاگرام است و سایت ندارید باید پی نماد را دریافت کنند. بعد از دریافت هر کدوم، لوگو و مجوز خود را در هایلایت اول قرار دهید.
 

روش دهم: داشتن وی سایت اختصاصی

فروشگاه اینترنتی شما “مرکز” حضور آنلاین شما است در حالیکه رسانه های اجتماعی تنها یک ابزار بازاریابی هستند. اگر وب‌سایت خود را دارید و «مرکز» کسب‌وکار شما است، در این صورت ۱۰۰٪ بر وضعیت خود کنترل کامل دارید.

اگر صرفا در یک یا چند پلتفرم اجتماعی پروفایل کاری راه اندازی کنید، کسب و کار شما در نهایت در اختیار آن پلتفرم‌ ها قرار می‌گیرد. آنها می توانند هر زمان که بخواهند تغییراتی ایجاد کنند و صدای شما راه به جایی نخواهد برد، حتی اگر بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد. اگر آن پلتفرم خریداری شود و تغییر کند یا تعطیل شود، ممکن است دیگر نتوانید به مشتریان خود دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از مردم، در ساعاتی از شب که فروشگاه های فیزیکی بسته اند در وبسایت ها گشت و گذار می کنند. یک وبسایت به فروشگاه شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روزی در تمام سال باز باشد. داشتن یک وبسایت معادل داشتن یک فروشگاه شبانه روزی است.

 اگر به آمار استفاده از اینترنت در طی سالهای اخیر توجه کرده باشید، متوجه گسترش روزافزون استفاده از این تکنولوژی می شوید. امروزه هر کسی که به دنبال تهیه کالا یا خدماتی است، اولین کاری که انجام می دهد جستجو در اینترنت است. چه خوب است اگر شما در این جستجو ها یافت شوید!!

چه سایتی برای من مناسب تر است؟؟

ابتدا باید هدف و استراتژی خود را از طراحی سایت مشخص کنید؛ هدف شما از طراحی سایت افزایش اعتبار فروشگاه اینستاگرام است یا می خواهید در جستجوی گوگل حضور داشته باشید؟؟

  1. افزایش اعتبار فروشگاه اینستاگرام
  2. حضور در صفحه ی اول گوگل

در صورتیکه استراتژی شما حضور در صفحه گوگل است نیاز است که سایت حرفه ای تر سفارش دهید و علاوه بر هزینه سفارش سایت باید ماهانه حداقل ۸ پست حرفه ای منتشر کنید که اگر علمش رو نداشته باشید برای تولید محتوا باید هزینه کنید، در حالی که اگر استراتژی شما تنها افزایش اعتبار صفحه ی اینستاگرامی تان باشد نیازی به تولید محتوا نیست و هزینه جاری ماهانه به مراتب پایینتر خواهد بود.

سایت ویژه اینستاگرام:

همانطور که می دانید ایجاد اعتماد در کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید از خدمات یک کسب و کار استفاده کنید اما وقتی که اسم آن ها را در گوگل جستجو می کنید هیچ چیز به جز یک صفحه اینستا یا فیسبوک از آن ها در سطح اینترنت وجود ندارد. این اتفاق چندین بار برای من هم رخ داده است و هیچوقت از خدمات چنین کسب و کارهایی استفاده نکرده ام.

وقتی مشتری وارد پیج اینستاگرام شما می شود و آدرس سایت شما مشاده میکند، نفس راحتی می کشد و با خیال راحت به شما اعتماد می کند؛ چرا؟

چون شما بعد از طراحی سایت می توانید گواهی نماد الکترونیک را برای سایت خود دریافت کنید و اعتماد مشتریان خود را بیش از قبل جلب کنید.

داشتن سایت یعنی اینکه مالک کسب و کار موردنظر در مورد کسب و کار خودش کاملا جدی است که تصمیم گرفته چنین زمان و هزینه ای را برای آن سرمایه گذاری کند.

سایت برای حضور در نتایج گوگل:

بالا آمدن سایت و رسیدن به نتایج بالای سایت گوگل ، معمولا ۳  ماه تا ۳ سال زمان می برد و این بستگی به عوامل زیادی دارد، در ادامه این عوامل را باهم میشماریم:

  • کلمه کلیدی که انتخاب کرده اید
  • انتخاب صحیح دسته بندی های سایت
  • رقبای شما چقدر فعالیت می کنند
  • دانش تیم سئو شما چقدر است
  • نسبت محتوای تولیدیه شما به رقبا چقدر است
  • انتشار محتوای خود در سایر سایت ها (ریپورتاژ)
  • پیشینه رقبای شما چه میزان است
  • فعالیت شما در شبکه های اجتماعی چه میزان است
  • برای کسب لینک های خوب چقدر تلاش کرده اید
  • به الگوریتم های غیر همگام با سایت خود در گوگل برخورد نکنید
  • استفاده نکردن از روش های فیک و غیر اورگانیک

موارد فوق همگی در زمان رسیدن شما به صفحه اول گوگل موثر می باشد، در صورتیکه دانش سئو (بهینه سازی برای گوگل) را بلد نباشید، باید از کارشناسان این حوضه کمک بگیرید.

برای طراحی سایت ویژه اینستاگرام با قیمت ماهانه ۱۹۵ هزار تومان و سایت ویژه حضور در گوگل با قیمت ماهانه ۲۹۵ هزار تومان اینجا را کلیک کنید.

روش یازدهم: فروش در ترب

بهترین قیمت بازار رو با ترب پیدا کن ! 

وب‌سایت ترب در حقیقت یک موتور جستجوی محصول است و نحوه کار ترب به این شکل است که به‌طور خودکار اطلاعات محصولات موجود در فروشگاه شما را استخراج می‌کند. این اطلاعات، همان‌هایی است که از ابتدا در وب‌سایت فروشگاهی‌تان وارد کرده‌اید: عنوان و شهر فروشگاه و نام، مشخصات، قیمت، تخفیف (در صورت وجود) و توضیحات محصول.

این کار به‌صورت خودکار و سه بار در روز برای تمام محصولات شما انجام می‌شود تا در صورت تغییر قیمت و یا موجودی کالاها، در وب‌سایت ترب هم به‌روزرسانی شود. محصولات شما به‌صورت خودکار در دسته‌بندی مربوطه جای می‌گیرند و به خریدارانی که به ترب مراجعه می‌کنند، نمایش داده می‌شود. مشتری به‌صورت پیش‌فرض، محصول مورد نظرش را به‌ترتیب کمترین قیمت می‌بیند و در صورت کلیک بر روی یک محصول، وارد فروشگاه مربوطه می‌شود.

چرا باید محصولات شما در ترب باشد؟

حالا این اتفاق و نمایش محصولات شما در سایت ترب چه فایده‌ای دارد؟ ترب به چندین دلیل می‌تواند به فروشگاه شما کمک کند که بیشتر دیده شوید و به این ترتیب، احتمال فروش‌تان هم بالا برود:

اول؛ ترب کلیک‌خورش خیلی بالاست! یعنی تقریباً هر محصولی که در گوگل جستجو شود، یکی از نتایج برتر در صفحه‌ی اول، وب‌سایت ترب است و این موضوع منجر به ورودی بسیار بالا به صفحات ترب (و فروشگاه‌های موجود در آن) می‌شود. طبق گفته‌ی این سایت، هر هفته بیشتر از یک میلیون نفر از ترب بازدید می‌کنند.

ثبت فروشگاه در سایت ترب

دوم؛ وب‌سایت ترب برای خریداران واقعی بهینه‌سازی شده است. بیشتر افرادی که به ترب سر می‌زنند، به دنبال خرید هستند و هدایت آن‌ها به صفحه‌ی محصول شما، می‌تواند منجر به خرید شود.

سوم؛ خیلی مواقع، شما به‌عنوان مالک فروشگاه، محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت معقول دارید، اما کمتر از فروشگاه‌های دیگر که قیمت بالاتر و یا کیفیت پایین‌تر دارند، فروش دارید. در حقیقت، کمتر دیده شده‌اید و مشتری اصلاً از وجود شما بی‌اطلاع است. ترب دقیقاً به دیده شدن شما و محصول‌تان کمک می‌کند. مخصوصاً اگر قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا پیشنهاد دهید، در صدر فروشگاه‌های پیشنهادی به بازدیدکنندگان ترب قرار خواهید گرفت.

چهارم؛ ترب مثل برخی دیگر از سرویس‌های تجاری آنلاین، واسطه‌ی پرداخت نیست که مبلغ پرداختی مشتری را دریافت و پس از چند روز به حساب شما واریز کند. مشتری پس از کلیک روی محصول، به وب‌سایت شما هدایت می‌شود و پرداخت مستقیماً به فروشگاه شما انجام می‌شود.

پنجم؛ شرایط شما و وب‌سایت فروشگاه‌تان، مثل تازه تأسیس بودن، کیفیت سئو، ظاهر وب‌سایت، قیمت‌ها، تنوع محصولات، شهر محل فروشگاه و … برای ترب اهمیتی ندارد. تا زمانی که فروشگاه شما کار می‌کند و محصولات را برای خریداران ارسال می‌کنید، هیچ تفاوتی بین فروشگاه‌ها وجود ندارد.

تعرفه سایت ترب چگونه است؟

ششمین مزیت اتصال به ترب را اینجا بررسی می‌کنیم. فروشگاه شما به ازای بازدید به ترب هزینه می‌پردازد. آن‌هم فقط در صورتی که مشتری وارد ترب شود، روی محصول شما کلیک کند و به صفحه‌ی اصلی محصول در فروشگاه منتقل شود. این شد یک بازدید و به ازای هر بازدید، ۱۳۰ تومان (معادل ۱۳۰۰ ریال) به ترب پرداخت می‌کنید.

محصولات فروشگاه اینستاگرامی چطور در ترب نمایش داده می‌شوند؟

 ترب تا این لحظه (فروردین ۱۴۰۱)، تنها امکان اتصال به وب‌سایت‌ها را دارد؛ اگر فقط در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، امکان فعالیت در ترب را بدون داشتن وب سایت نخواهید داشت.

تنها شرط لازم برای ثبت فروشگاه در ترب، آن است که فروشگاه اینترنتی نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه خود در ترب اینجا را کلیک کنید.

روش دوازدهم: فروش در ایمالز

ایمالز یک فروشگاه نیست ایمالز یک مرکز خرید مجازی است که خریداران را به فروشندگان متصل می کند

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.

سرویس‌های جستجوی کالا مانند سایت ایمالز به طور مستقیم محصولی را به فروش نمی‌رسانند و محصولی از شما نیز دریافت نمی‌کنند، سایت ایمالز تمام محصولات را با قیمت‌های متفاوت از همه فروشگاه‌ها لیست می‌کند و مشتریان به راحتی وارد سایت فروشگاهی مد نظر خود می‌شود.

درنتیجه با حضور فروشگاه اینترنتی شما در سایت ایمالز، محصولات شان در این سایت به نمایش در می‌آید و مشتریان از این طریق وارد سایت شما می‌شوند و محصول مورد نظر خود را خرید می‌کنند.

همچنین یکی از مزیت‌های سایت ایمالز حضور در رتبه یک تا چهار نتایج جستجوی گوگل است که با ثبت فروشگاه اینترنتی خود در سایت ایمالز دیگر دغدغه‌های اولیه مثل سئو سایت را نخواهید داشت زیرا محصولات شما در رتبه‌های قابل قبولی در موتور جستجو حضور خواهند داشت.

همچنین علاوه بر حضور در صفحات وب، اپلیکیشن ایمالز هم در دسترس است که با بیش از ۷۰۰ هزار دانلود در بسیاری از موبایل‌ها استفاده می‌شود و ابزاری کاربردی برای مقایسه قیمت است.

چطور در ایمالز محصولات خود را بفروشیم؟

اولین قدم برای فروش محصول در ایمالز ، داشتن یک وب سایت فروشگاه اینترنتی است که دارای ای نماد باشد.

تعرفه ایمالز:

مشابه ترب فقط در صورتیکه هزینه پرداخت کنید که کاربر روی محصول شما کلیک کند و به صفحه‌ی اصلی محصول در فروشگاه منتقل شود.

تعرفه هر کلیک ۱۹۰ تومن است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه خود در ایمالز اینجا را کلیک کنید.

روش سیزدهم: همکاری با دیما افیلیت

دیما با داشتن تجربه‌ای طولانی در حوزه تبلیغات نتیجه‌گرا و دسترسی به شبکه وسیعی از ناشران، امکان راه‌اندازی برنامه همکاری در فروش را برای فروشگاه‌های اینترنتی و ارائه‌کنندگان خدمات آنلاین در ایران فراهم کرده است.

همکاری در فروش روش نوین تبلیغات دیجیتال است که در آن کسب‌وکارهای آنلاین و رسانه‌ها برای فروش محصولات همکاری می‌کنند. ساز و کار همکاری در فروش به این شکل است که رسانه‌ها محصولات یا خدماتی را تبلیغ می‌کنند و در صورت فروش، کسب‌وکارها درصد مشخصی را به عنوان کمیسیون همکاری به رسانه‌ها پرداخت می‌کنند.

دیما افیلیت، اولین پلتفرم مستقل همکاری در فروش در ایران، پلتفرمی دوطرفه از برند‌ها و ناشران است که فرآیند همکاری در فروش را تسهیل می‌کند.

اگر کسب‌وکار آنلاین دارید، دیما افیلیت کانال فروشی دائمی و باکیفیت برای فروش محصولات یا خدمات شما ایجاد می‌کند تا با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی کسب‌وکار خود را رشد دهید.

همین امروز به صورت رایگان در پلتفرم دیما افیلیت ثبت نام و برنامه همکاری در فروش خود را راه‌اندازی کنید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت فروشگاه خود در دیما افیلیت اینجا را کلیک کنید.

جمع بندی:

  1. راه های زیادی برای افزایش فروش وجود دارد و نمی‌توانید با تنها یک روش موفق شوید. برای این کار باید یک استراتژی مناسب داشته باشید.

اگر به فروشندگی به عنوان بک شغل دائم نگاه میکنید و خواهان افزایش فروش هستید نیازه تا بهترین استراتژی ممکن رو در پیش بگیرید.

استراتژی اول: فعالیت بدون سایت
  1.  پیج حرفه ای داشته باشید: لوگو مناسب/بایو حرفه ای/هایلایت های درست و حرفه ای/شماره تلفن ثابت و یا خط همراه اول (شماره ایرانسل،رایتل و خط های همراه اول ۹۹۰ استفاده نکنید)/ استقاده از قالب و پالت رنگی مشخص
  2. درج اطلاعات کامل محصول بویژه قیمت
  3. برای محصولات از عکس های اماده استفاده نکنید( اگر در عکاسی مشکل دارید،در گروه واتس اپی فروشندگان حرفه ای عضو بشید، به زودی دوره آموزشی عکاسی با موبایل را قرار خواهیم داد)
  4. تولید محتوا آموزشی، فقط از محصولات تون پست نذارین
  5. تعامل با کاربران
  6. برای خرید اول تخفیفی در نظر بگیرید. تخفیف ها را میتونید بصورت درصدی یا قیمت ثابت در نظر بگیرید، برای نمونه ۱۰درصد تخفیف برای مبالغ بالای ۱۰۰ هزار تومان ویژه خرید اول
  7. ارسال رایگان باشه یا یه مبلغ پایین مثل ۱۰ هزار تومان برای همه سفارشات در نظر بگیرید.
  8.  پاسخگویی سریع و درست با مشتریان، ساعات کاری را در پیج درج کنید و سعی کنید در ساعات کاری کمتر از ۱۰ دقیقه پاسخگوی کاربران باشید.
  9. دریافت پی نماد، از هر ۱۰ مشتری واقعی ۹ تاش به خاطر عدم اعتماد از شما خرید نمیکنند، حتما پی نماد را ثبت نام کنید تا مشتریان با خیال راحت از شما خرید کند.
  10. در سایت هایی که در بالاتر اشاره کردیم حداقل در ۲ سایت فعالیت داشته باشید.( اگر نمیدانید که کدوم سایت بازدهی بیشتری برای شما دارد، پیشنهاد میکنم همه ی سایت ها رو تست کنید.) اگر در صنف پوشاک زنان فعالیت میکنید فعالیت در کمدا رو جدی بگیرید.

۸ خرداد ۱۴۰۱

با توجه به افزایش ۲برابری تعرفه پست، پیشنهاد میکنم که هزینه ارسال را ۱۴۹۰۰ در نظر بگیرید. در حالیکه اکثر فروشگاه ها هزینه ۳۰ هزارتومانی بابت ارسال کالا دریافت میکنند، شما با کاهش هزینه پست یک مزیت رقابتی عالی نسبت به رقبا ایجاد کنید.

استراتژی دوم: فعالیت با سایت
  1.  همه موارد گفته شده در استراتژی اول، فقط میتوانید بجای پی نماد، ای نماد را قرار دهید یا حتی هر دو نماد داشته باشید. حتما حتما لوگوی پی نماد یا ای نماد را هایلایت اول قراردهید تا همه کاربران آن را مشاهده کنند.
  2. اگر قیمت شما رقابتی است، فروشگاه خود را در ترب و ایمالز ثبت کنید
  3. سئو و بهینه سازی وب سایت برای حضور در صفحات گوگل (سرمایه گذاری بلندمدت)، روز به روز تمایل مردم به خرید اینترنتی بیشتر میشه، پس نیازه که هر چه سریعتر روی وب سایت و سئو اون سرمایه گذاری کنید تا آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

اگر پیج شما هایلایت و لوگو حرفه ای نداره، میتونید با ۸۰% تخفیف سفارش خودتون رو ثبت کنید.( کمک ویژه ما به کسب و کار شما)

  • لوگو تایپوگرافی ۲۵۰/۰۰۰ تومان   ۵۰/۰۰۰ تومان
  • آیکن هایلایت پک ۵ تایی ۱۲۹/۰۰۰ تومان   ۲۵/۸۰۰ تومان
  • آیکن هایلایت پک ۸ تایی ۱۸۹/۰۰۰ تومان   ۳۷/۸۰۰ تومان
  • آیکن هایلایت پک ۱۲ تایی ۲۳۹/۰۰۰ تومان   ۴۷/۸۰۰ تومان

کد تخفیف جهت ثبت سفارش insta55

برای ثبت سفارش اینجا را کلیک کنید و یا با پشتیبان های ما در واتس اپ در ارتباط باشید.

هدایای ویژه به ارزش چهار میلیون تومان

دوره ۱) درآمد بیش از حد از اینستاگرام: قیمت کل دوره: ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوره ۲) فروش در استوری: قیمت کل دوره: ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

دوره ۳) وبینار تبلیغات فوق حرفه ای در اینستاگرام: قیمت کل دوره: ۳۰۰,۰۰۰ تومان

دوره ۴) مقاله نویسی مدرن: قیمت کل دوره: ۱۵۰,۰۰۰ تومان

دوره ۵) طراحی برند اینستاگرامی: قیمت کل دوره: ۵۸۰,۰۰۰ تومان

*  در پخش آنلاین نیاز هست که ۳۰ تا ۶۰ ثانیه منتظر باشید، پس کمی صبور باشید.

*دوره های بیشتری از جمله “عکاسی با موبایل” و “اموزش طراحی پست بدون فتوشاپ” در حال بارگزاری هستند که در گروه واتساپی فروشندگان حرفه ای اطلاع رسانی خواهد شد.

نیاز به خدمات اینستاگرام دارید؟

ورود به صفحه خدمات